Ніхто й ніщо не зможе замінити вчителя – творчу особистість зі своїм неповторним учительським іміджем.
Сьогодні, як ніколи раніше, актуалізуються питання утвердження іміджу вчителя фізичної культури, перед яким держава ставить відповідальність за виховання в дітей бережливого ставлення до власного здоров’я, та утвердження пріоритетів здорового способу життя.
Сучасний учитель фізичної культури – людина сумлінна та працездатна, креативна й відповідальна, яка володіє знаннями, вміннями та навичками.
Він є справжнім володарем здоров’я підростаючого покоління, сам повинен тримати себе постійно у спортивній формі: учні люблять випробувати вчителя.
В цьому переконалися студенти спеціальності Фізична культура і спорт групи 4 Д під час проходження переддипломної педагогічної практики в школі.
За результатами переддипломної педагогічної практики відбулась підсумкова конференція, в ході якої студенти поділилися враженнями від перебування в ролі вчителя фізичної культури.
Вони проаналізували свої здібності і прийшли до висновку, що вчитель фізичної культури взірець для дітей з його підтянутістю, спортивністю, витримкою і бажанням всього себе віддавати дітям.
Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Студенти спеціальності Соціальна робота під час проходження соціально-педагогічної практики провели виховний захід зі здобувачами освіти Князівської гімназії.
Набуття досвіду, радість спілкування, відкриття нових «Я», розуміння співрозмовника, використання набутих знань під час практичної діяльності – саме таким запам’ятають літо 2022 року студенти 3 курсу спеціальності Початкова освіта.
Після багаторічної перерви була відновлена літня практика здобувачів освіти Путивльського педагогічного фахового коледжу на базі ліцеїв нашого міста та Сумської спеціалізованої школи № 17.
Школа чекає на вчителя,
який не стоїть над дитиною,
а спілкується і діє спільно з нею.
Переддипломна педагогічна практика – своєрідний полігон для перевірки теоретичних знань з різних методик і втілення їх у практику роботи з учнями початкової школи.