mega888

ПIДСУМКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО IНТЕРНЕТ-КОНКУРСУ "ЖIНКИ В НАУЦI"

   Жінки сприяли розвитку науки, техніки і медицини з найдавніших часів, але їх участь не завжди була помічена.
   Освітній проект "На Урок" підготував цікавий та змістовний конкурс із нагоди Міжнародного дня жінок та дівчат у науці.
   Виконуючи завдання конкурсу, студенти та студентки дізналися про видатні наукові відкриття, зроблені жінками, та з'ясували, чому гендерні стереотипи шкодять як розвиткові науки, так і всього суспільства загалом.
   Завжди приємно, гордо і хвилююче отримувати нагороди за свої досягнення.
   Отже, вітаємо переможців!
 Дипломи І ступеня - Софія Білоцерківська, Тетяна Галкіна, Тетяна Загребельна, Чаус Валерія (2-А), Мадіна Ікромова, Анастасія Миненко (2-Є), Анна Юрченко (1-А), Анна Тимощук, Марія Колосова, Назарій Сірий (1-Д/Є).
  Дипломи ІІ ступеня- Єлизавета Малецька, Вікторія Мартиненко, Юлія Титова (1-А).
   Диплом ІІІ ступеня- Поліна Ніколаєва (1-Д/Є).
   До участі у конкурсі студентів залучила викладач Тетяна Назаренко.
   З позитивними емоціями крокуємо здобувати нові знання, чекаємо на нові конкурси та нові перемоги. А головне, віримо у перемогу України!

Детальніше...

СТУДЕНТИ КОЛЕДЖУ - ПЕРЕМОЖЦІ ХХІV (ЗИМОВОЇ) ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДИ «НА УРОК» З ІСТОРІЇ

     Наші студенти - найкращі! Це знову підтвердили результати ХХІV (зимової) Інтернет-олімпіади «На Урок» з історії.
     Інтернет-олімпіади це можливість для впровадження нових форм та методів пошуку обдарованих студентів та створення умов для розвитку їх здібностей. 
     Учасниками змагання стали 27 студентів. Чотирнадцять увійшли до числа переможців.
   Дипломами І ступеня відзначені Софія Білоцерківська, Тетяна Галкіна, Валерія Чаус (2-А), Мадіна Ікромова, Анастасія Миненко (2-Є), Поліна Ніколаєва (1-Д/Є). 
    Дипломами ІІ ступеня - Тетяна Загребельна, Альона Каркаус (2-А), Ксенія Ішуткіна (2-Є), Єлизавета Малецька (1-А).

Детальніше...

НАШЕ СЛОВО – НАША СИЛА!

                                                             Рідна мова – мати єдності,                                                                                         батько громадянства і сторож держави.                          Мікалоюс Даукша

    21 лютого в Україні і світі відзначають Міжнародний день рідної мови. Рідна мова – це важливий носій цінностей та знань, одне з найцінніших надбань, які передаються від покоління до покоління.
  Міжнародний день рідної мови покликаний показати важливість та підтримати самобутність кожної окремої мови світу та нагадує про право кожного розмовляти рідною мовою у своїй країні.
    Мова є душею нації, її генетичним кодом, у її глибинах народилося багато з того, чим може пишатися наш народ.
  Наше слово набирало сили на пергаментах Нестора - Літописця, шліфувалося у творах Григорія Сковороди, Івана Мазепи, поглиблювалось під пером Івана Котляревського, особливо Тараса Шевченка, удосконалювалося пізніше Іваном Нечуєм-Левицьким, Панасом Мирним, Лесею Українкою та багатьма іншими видатними українцями.

Детальніше...

ГЕНІЙ ТЕНДІТНОЇ НІЖНОСТІ

Є люди, як свічки, - згоряють
І відходять в небуття.
Є люди, як зірки, горять
І світять все життя...

     Знову і знову ми приклоняємося  перед  іменем Лесиним ...
     Знову і знову насолоджуємося її барвистим словом...
   Черпаємо з її творчої спадщини іскри любові до Батьківщини, патріотичні настрої, непохитну волю й жагу до життя, святу віру в Перемогу.
  Поціновувачі творчості Лесі Українки зібралися на літературній локації «Плеяда», щоб довести: талант жінки титанічного духу не згасає, а ми - її нащадки несемо цей Прометеїв вогонь, передаючи від покоління до покоління.
   Учасники змагалися у трьох номінаціях: «Дитинство», «Особисте життя», «Леся Українка і Сумщина». Присутні дізналися багато цікавих, невідомих їм, історичних фактів. У ІІ турі «Літературний словограй» студенти відгадували поезії за опорними словами.

Детальніше...

МОВО РІДНА, СЛОВО РІДНЕ

   Щороку 21 лютого увесь світ відзначає Міжнародний день рідної мови. Це свято досить молоде. Воно було запроваджено у листопаді 1999 року згідно тридцятої сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО з метою захисту мовної й культурної багатоманітності. Починаючи з 21 лютого 2000 року, цей день відзначають і в Україні.
   З метою розширення і збагачення знань студентів про українську мову та літературу; виховання любові до рідної мови та почуття національної гідності студентською радою коледжу для здобувачів освіти організовано інтелектуальну гру «Мово рідна, слово рідне». Під час заходу студенти дізнались про історію започаткування свята, цікаві факти про українську мову, розгадували кросворди та загадки, відновлювали пропущені  слова у віршах. Студенти закріпили отримані знання під час вікторини «Наскільки добре ти знаєш українську мову?».

Детальніше...

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДАЙДЖЕСТ «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ: ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ»

  Академічна доброчесність – це дотримання п’яти фундаментальних цінностей, таких як чесність, довіра, справедливість, повага та відповідальність до дій, яких потрібно дотримуватися, відстоювати та пропагувати. Саме тому її формування у здобувачів освіти під час реалізації освітнього процесу є надважливим завданням сьогодення.
   З огляду на важливість забезпечення академічної доброчесності виникає потреба обговорювати це питання, аналізувати і, що найважливіше, пояснювати здобувачам освіти. Саме тому в рамках декади циклової комісії педагогіки, психології та предметів спеціалізації зі здобувачами освіти будо проведено інформаційний дайджест «Академічна доброчесність: проблеми реалізації та відповідальність».

Детальніше...

УВАГА - УВАЗІ!

  Більшість процесів нашої психіки, як-от здатність до пізнання, пам'ять і, навіть, мовлення,  багато в чому залежать від рівня уваги.
 Увага дає змогу зосереджуватися на певних об'єктах або подіях, виокремлюючи їх із загального потоку інформації, що сягає людської свідомості. Ця здатність є ключовою для ефективного сприйняття, мислення, ухвалення рішень і взаємодії з навколишнім світом.
  Увага – це досить складна функція нашої психіки. Відома метафора І. Павлова про те, що увага схожа на промінь ліхтарика. Це не значить, що навколо освітленого місця пустка. Просто неосвітлені речі ніби не мають у цей момент значення. Увага дає нам змогу виділити із хаосу інформаційного й сенсорного потоку саме те, що потрібно зараз, освітивши його.

Детальніше...