mega888

Урок-подорож

  
   Папенко Христина
, студентка 4 курсу, групи «Б» провела авторський урок з теми «Іменник. Складання речень з іменниками».
   Реалізації концептуальних ідей НУШ сприяли дослідницька робота в групах, лінгвістичні ігри, руханки. Виконуючи завдання капітана та його команди, діти створили карту мовних скарбів – іменників.

Детальніше...

Урок – телепередача

   Конкурс на кращий авторський урок триває. Вже прийняла естафету Марина Колєнченко, студентка 4 курсу, групи «А». Вона запросила учнів до себе на канал «Українська мова». Спостерігаючи за пригодами Мовки і Суржика, виконуючи дослідницькі завдання, другокласники опановували тему «Слова, близькі за значенням».





 

Детальніше...

Конкурс авторських уроків – 2019

   Авторські уроки – вияв творчого потенціалу студентів. Ґрунтовне знання методики, досконале володіння інноваційними технологіями, вміння формувати ключові компетентності школярів –  далеко не повний перелік критеріїв, за якими компетентне журі оцінюватиме конкурс.

   Перші дні листопада – початок конкурсу авторських уроків серед студентів випускних груп.

   Вдалим стартом став урок фізкультури у 8-му класі з теми: «Футбол. Передача та ведення м’яча», проведений Поліною Єфременко, студенткою 4 курсу, групи «Д». Дружня атмосфера співпраці і співтворчості, непідробна зацікавленість і довіра в очах старшокласників під час ігрових групових форм роботи – свідчення неабиякого володіння методикою предмету.

Детальніше...

Авторський урок-подорож

   Авторський урок-подорож з предмету «Я у світі» у 4-му класі з теми  «Навчання як спосіб досягнення мети. Як самому себе виховувати» провела студентка 4 курсу, групи «Б» Маміна Євгенія. Протягом уроку переважали групові та індивідуальні форми роботи. У невимушеній ігровій формі учні розв’язували проблемні ситуації, оформлювали «Пам’ятку самовиховання» та пропонували власні «Шляхи самонавчання». А по закінченню мандрівки дійшли висновку, що найцінніший скарб – знання, а навчання – це шлях до нього.





 

Детальніше...

Соціально-педагогічна практика - вагома складова професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери

   Соціально-педагогічна практика як вагома складова професійної підготовки студента, дає можливість майбутнім соціальним працівникам, соціальним педагогам формувати необхідні практичні вміння і навички в роботі з різними соціальними групами людей та найгострішими проблемами сьогодення.

Детальніше...

Конкурс триває


   Урок з природознавства у 3-му класі з теми «Ґрунт» проведений студенткою 4 курсу, групи «А» Ангеліною Єресь. Цікаві завдання, ребуси, дидактичні ігри, досліди, якими був насичений урок, сприяли формуванню ключових компетентностей школярів, розвитку критичного мислення.







 


Детальніше...

Працевлаштування випускників


   7 травня 2019 року відбулось засідання комісії з попереднього працевлаштування студентів випускних груп.

Детальніше...