mega888

Правила безконфліктного спілкування

Правила безконфліктного спілкування
 
   1. Не застосовуйте конфліктогени, оскільки вони активізують конфліктне поле суперечностей.
   2. Не відповідайте конфліктогеном на конфлік- тоген, бо він є резервуаром конфліктів. Психологи твердять, що в такому разі збільшується сила кон- фліктогенів. Краще прагніть до потреби й налагодження гармонійних відносин
   3. Здатність сприймати почуття іншої людини, розуміти її думки у психології називається емпатіею. Атому корисною порадою для всіх буде: «Виявляйте симпатію до співрозмовника». Адже якась причина його привела до вас, то будьте мудрими. У такому разі виникає інший стан психіки з Іншими роздумами. Психологи вважають, що тут спостерігається поняття, протилежне конфліктогенові, — доброзичливі помисли стосовно співрозмовника. Сюди належить все, що поліпшує настрій людини: похвала, комплімент, дружня усмішка, увага, цікавість до особистості, співчуття, поважливе ставлення до співрозмовника як до рівного собі тощо.
   4. Спонукайте себе на доброзичливі помисли. Цього навчають психологи. Кожен із нас потребує позитивних емоцій, тому людина, яка є джерелом доброзичливих помислів, стає бажаним співрозмовником, навіть коли до неї було дещо упереджене ставлення.
 

Як зберегти психологічне здоров'я

Як зберегти психічне здоров’я
   1. Ніхто не застрахований від нещасних випадків, різних втрат, складних ситуацій. Але потрібно не обмежуватися переживаннями, не зосереджуватися на них, не поступатися депресії, а діяти, шукати вихід, пробувати дедалі новіші варіанти.
   2. Не потурайте емоціям, але й не пригнічуйте їх, налагоджуйте повноцінні відносини з людьми.
   3. Емоції — це явища, що охоплюють наше тіло, розум й енергію. Вам потрібно роз¬ряджати акумульовані почуття.
   4. Зосереджуйтеся, якщо хочете з'ясувати сутність проблеми.
   5. Гнів може спонукати до позитивних змін, якщо ви розумно його використаєте.
   6. Помітивши негативні емоції інших людей, виявіть свої навички активного слухання, підтримайте прагнення інших людей виробити вищу самооцінку, відчуйте свою значущість й індивідуальність.
   7. Ніколи не уникайте персональної відповідальності.
   8.  Свою думку не лише виробляйте, а й висловлюйте.
   9. Прагніть самостійно вирішувати всі питання, що стосуються вашого життя.
   10.  Не бійтеся помилок — просто своєчасно їх виправляйте.
   11. Чесно визнавайте свої помилки, пам'ятайте, що впертість — це самозахист слабкої людини.
   12. Не виходить задумане — неодмінно розберіться чому. Починайте робити все спо¬чатку, і так аж поки вийде.
   13. Робіть те, що подобається. Хобі — це якраз те, що треба. Зцілення не в тому, що ви робите/а як ви до цього ставитеся.
   14. Щоб запобігти розчаруванню, невдачам, не треба братися за непосильні завдання.
   15. Не зловживайте кавою, алкоголем.
   16. Носіть одяг бажано синього та зеленого кольорів — вони заспокоюють.
   17. Зі стресом можна упоратися, треба лише мати бажання і трохи вільного часу лише для себе.
   18. Постійно зосереджуйтеся на світлих сторонах життя та подіях — це збереже здоров'я і сприятиме досягненню успіху.
 

Як допомогти самому собі подолати психологічну травму?

Що таке «психологічна травма»? 

Психологічна травма («психотравма») – це травма, що виникла в результаті дії на психіку людини особисто значущої інформації, інтенсивних або ж довготривалих гостроемоційних, стресових впливів.
Детальніше...

Пам'ятка успішного спілкування

ПАМ'ЯТКА УСПІШНОГО СПІЛКУВАННЯ

• Уміння говорити має поєднуватися з умінням за необхідності помовчати.
• Якщо твій співрозмовник роздратований, то краще помовчи, щоб не дратувати його ще більше. Спе­речатися з роздратованою людиною — це те саме, що підкладати дрова в багаття.
•  Будь урівноважений. Слухай не перебиваючи. Ніколи не заперечуй, не дослухаючи своїх батьків чи старших, адже вони мудріші уже через те, що мають поважний вік.
• Коли ти сам роздратований, краще теж помовчи, щоб не дратувати співрозмовника ще більше і не ска­зати чогось такого, про що пізніше жалкуватимеш, а також щоб уникнути тону, який може викривити зміст сказаного.
• Коли знайомишся з людиною, постарайся у розмові декілька разів назвати її ім'я, це допоможе тобі його краще запам'ятати.
 • Перш ніж зайти до кабінету незнайомої особи, запам'ятай, як її звати, і звертайся до неї, називаючи ім'я та по батькові.
• Ведучи розмову, частіше називай ім'я співрозмовника. Для людини звук власного імені найсолодший.
• При розмові проявляй щиру зацікавленість. Будь доброзичливий.
• Намагайся знайти цікаву тему для розмови.
• Будь позитивним, усміхайся, постарайся зрозуміти співрозмовника.
• Запам'ятай! Міжособистісна дистанція під час спілкування з друзями становить 0,5—1,2 м. Дистанція для ділового спілкування становить і,2—з,7 м.
• Розмовляючи, ледь нахиляйся вперед та встановлюй контакт очима.
• Використовуй позитивні жести, слідкуй за інтонацією.
• Ніколи не давай поради, якщо від тебе цього не чекають.
• Дай можливість висловитися іншим.
• Ніколи не дозволяй собі запізнюватися. Навчися приходити вчасно або трохи раніше.
• Не будь базікою, навчися тримати секрети.
• Запам'ятай, існує лише один спосіб навчитися говорити на сцені — не уникати сцени та тренуватися говорити. Адже для того, щоб навчитися плавати, треба зайти у воду.
•  Будь допитливим, навчися правильно ставити запитання, уважно слухати, аналізувати, спокійно відповідати.