38 років тому, 26 квітня 1986 року, на Чорнобильській АЕС сталася найбільша і найстрашніша за своїми наслідками техногенна радіаційна аварія.
З метою формування цілісного сприйняття проблематики Чорнобиля в історичному минулому, наслідків аварії, вшанування подвигу учасників ліквідації наслідків цієї жахливої катастрофи, пам’яті її жертв здобувачі освіти Путивльського педагогічного фахового коледжу долучилися до тематичних заходів. Лабіринт пам’яті «Чорнобиль – скорбота пам’яті людської» об’єднав студентів та викладачів навчального закладу у обговоренні таких актуальних питань: наслідки Чорнобильської катастрофи, чи можливий новий Чорнобиль,якими можуть бути наслідки аварії на окупованій Запорізькій АЕС, новітні інформаційні та цифрові ресурси спостереження за Зоною відчуження, стан радіації у повітрі України тощо. Всі учасники освітнього процесу, віддаючи людську подяку тим, чиє життя передчасно обірвала Чорнобильська трагедія, долучилися до акції «І пам’ять згадкою торкає…»
25 вітня у Путивльському педагогічному фаховому коледжі було організовано день цивільного захисту. Розпочався він традиційно хвилиною мовчання на честь загиблих захисників і захисниць. Для здобувачів освіти класними керівниками проведені виховні години: "Правила поводження при обстрілах" (1 курси), "Небезпека отруєння хімічними речовинами" (3 курси), "Вибухонебезпечні предмети, замасковані під побутові" (4 курси).
Учасники освітнього процесу мали змогу поспілкуватися з військовими ЗСУ, які ознайомили з небезпечними ситуаціями в умовах військової агресії РФ в Україні. Розповідь була змістовною, цікавою, але водночас, і застережливою. Присутні дізналися про різні види мін, їх смертельну небезпеку, способи їх знешкодження. Адже мінна безпека - нагальна проблема сьогодення.
У сучасному освітньому середовищі створення захопливих та інформативних занять стає ключовим завданням для педагогів.
Продовжуючи Тиждень творчості молодих педагогів, викладач коледжу Інна Голубкова взяла на себе завдання не лише передавати знання, але й надихнути та зацікавлювати студентів біологією через проведення відкритого заняття.
З метою побудови продуктивного освітнього процесу, відчуття студентами своєї успішності та інтелектуальної досконалості, відкрите заняття було організовано із застосуванням сучасних інтерактивних технологій, таких як мозковий штурм, асоціативний кущ, незакінчені речення, рефлексія. Це дозволило студентам взяти активну участь у процесі навчання та сприяло їхньому зануренню в тему.
Щоб заняття було більш цікавим і зрозумілим для студентів та з метою візуалізації матеріалу викладач використала презентації PowerPoint та відеоматеріали. Для обміну думками застосована віртуальна дошка Jamboard.
Сучасний рух інформації, особливо в соціальних мережах, часто нагадує хаотичний неконтрольований потік: ми не впевнені в достовірності, повноті та точності поширеної інформації, яка йде суцільною лавиною. Саме тому свідомий самоконтроль щодо інформації, яку ми споживаємо і тим більше поширюємо, є необхідною складовою інформаційної та медійної грамотності.
З метою розвитку та зміцнення навичок критичного мислення та інформаційної гігієни, задля посилення стійкості до дезінформації, маніпуляцій та пропаганди викладачем Інною Фатеєвою було проведено онлайн-заняття зі здобувачами освіти коледжу. Вправа «Відзеркалення» дала можливість учасникам зрозуміти, що складно діяти в умовах неповної інформації, яку ми не до кінця розуміємо. Вікторина «Види маніпуляцій у медіа» розширила знання студентів щодо різних видів викривлення інформації, яка здійснюються медіа з метою впливу на споживача інформації. Отримані знання було закріплено практичною вправою «Курка та яйце».
Природа – такий же унікум, як картина Рафаеля.
Знищити її легко, відновити неможливо.
І.П. Бородін
Земля – унікальна планета Сонячної системи і унікальність її полягає, перш за все, у тому, що на ній існує життя. Нині людство переживає критичний і надзвичайно важливий період своєї історії – період зростання негативного впливу на природу, що загрожує знищенням усьому живому: деградації природи, знецінення людської моралі, зростання бідності, поширення хвороб, голоду, злочинності, агресії у всіх її проявах.
Любов до рідної країни починається з любові до природи. Природа, у якій нам доводиться жити, забруднюється, піддається руйнуванню, знищується. Наше майбутнє може стати жахливим, якщо не почати негайно лікувати цю проказу.
Щорічно 22 квітня відзначається Міжнародний День Землі, покликаний об'єднати людей в справі захисту навколишнього середовища, а також нагадати про те, що планета, яка дарує нам життя, унікальна й має потребу в турботі й захисті.
В цей день у різних куточках земної кулі небайдужі до екологічних проблем люди проводять яскраві і в той же час корисні заходи, спрямовані на те, щоб у світі стало більше чистоти і відповідальності за наш спільний дім – планету Земля.
Представники студентської ради Путивльського педагогічного фахового коледжу імені С. В. Руднєва взяли участь у святкуванні Міжнародного Дня Землі та провели інтерактивний онлайн-квест «Збережемо довкілля». До плану заходу увійшли: гра «Як зберегти природу», екологічна вікторина, гра «Коло сортування», екологічна фізкультхвилинка, гра «З’єднай прислів’я», асоціативний кущ "Земля". Під час заходу студенти замислилися над екологічними проблемами та дійшли висновку, що навіть прості кроки здатні кардинально змінити життя Землі та поліпшити екологічну ситуацію.