У Путивльському педагогічному фаховому коледжі імені С. В. Руднєва відбувся виховний захід «Коляда іде», метою якого було ознайомлення студентів із різдвяними та новорічними обрядами українського народу, їхньою глибинною символікою, історичними витоками та виховним значенням.
Основну увагу під час заходу було зосереджено на різдвяному циклі свят, що розпочинається зі Святвечора і триває до Водохреща. Студенти дізналися про традиції Святого вечора, значення дідуха як символу добробуту, пам’яті про предків і єдності роду, про святу вечерю з дванадцятьма пісними стравами та головну обрядову страву – кутю, яка уособлює життя, продовження роду та достаток.
16 грудня освітній проєкт «На Урок» оголосив результати Всеукраїнського конкурсу, присвяченого Дню Гідності та Свободи. Участь у ньому стала для здобувачів освіти важливою нагодою глибше осмислити цінності, що формують свідомого громадянина України, – гідність, свободу та відповідальність, а також розширити знання про становлення народовладдя і громадянські права.
Привітаємо переможців!
Дипломи І ступеня здобули Єлизавета Малецька, Вікторія Мартиненко, Ольга Мартиненко, Назарій Сірий, Юлія Тітова, Валерія Фатеєва.
Дипломи ІІ ступеня – Марія Колосова, Владислав Тищенко, Анна Юрченко, Ілона Шевченко.
Іменною подякою за якісну підготовку студентів до конкурсу відзначено викладача Тетяну Назаренко.
Щиро дякуємо учасникам і наставнику за активну громадянську позицію, наполегливість і прагнення до знань. Бажаємо нових звершень, творчого розвитку та подальших перемог у всеукраїнських освітніх ініціативах. Разом формуємо майбутнє та з вірою наближаємо перемогу України.
15 грудня викладачка зарубіжної літератури Козороз Наталія Вікторівна провела відкрите заняття зі студентами 1 курсу на тему «Там, де живе Синій птах», присвячене осмисленню змін у європейській драматургії на межі XIX–XX століть на прикладі творчості бельгійського драматурга-символіста Моріса Метерлінка.
Заняття відбулося в атмосфері передріздвяного очікування й мало не лише навчальний, але й глибокий філософсько-виховний характер. Уже з перших хвилин студенти були налаштовані на особливу розмову – про світло і темряву, страх і надію, пошук щастя та внутрішні духовні орієнтири людини.