В Путивльському педагогічному фаховому коледжі імені С.В.Руднєва в травні відбулася декада іноземної мови. Викладачі підготували і провели предметні онлайн-заходи, які зацікавили здобувачів освіти, активізували їх увагу та інтерес до вивчення англійської мови.
Викладач Бєланова Ю.М. організувала і провела для студентів 4-х курсів експрес-екскурсію країнами Європи та віртуальну подорож Києвом.
Мироненко Т.О. - віртуальну подорож дивовижними місцями США для студентів 1 курсу, групи «Д».
З 19 по 25 травня 2025 року в коледжі відбувся Національний тиждень безбар’єрності. Наративом тижня стало гасло: «Різноманіття – це ресурс, а не проблема. Кожен має талант, і суспільство має дати простір для його реалізації».
У межах тижня було проведено змістовні заходи: інтерактивні лекції та тренінги на тему безбар’єрності, виставка соціальних плакатів «Світ без бар’єрів», перегляд і обговорення фільму «Особливі», воркшоп «Мова ворожнечі: як ми створюємо бар’єри словами», круглий стіл «Безбар’єрна освіта: можливості та виклики». Під час активностей учасники розглядали різні види бар’єрів, не лише фізичні, а й інформаційні, психологічні і соціальні. Особлива увага приділялася формуванню толерантного мовлення, емпатії та відкритого ставлення до людей з інвалідністю.
22 травня 2025 року відбулося обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» зі здобувачами освіти 4 курсу відповідної спеціальності. Зустріч стала платформою для обміну ідеями та думками між учасниками освітнього процесу.
Голова робочої групи з розробки та вдосконалення освітньо-професійної програми Ірина КРАСОВСЬКА відзначила основні аспекти, які студенти повинні враховувати при навчанні за цією програмою. Особлива увага зверталася на можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії для здобувачів освіти, а також вибору освітніх компонентів, що відповідають їхнім індивідуальним інтересам та кар’єрним цілям. Ірина КРАСОВСЬКА наголосила, що думка здобувачів освіти є надзвичайно важливою для подальшого вдосконалення освітньої програми та формування каталогу вибіркових освітніх компонентів.