Останні події

КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – ОДИН З НАЙГОЛОВНІШИХ ТРЕНДІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

   Згідно з концепцією Нової української школи критичне мислення належить до тих наскрізних умінь, якими повинен оволодіти кожен учень поряд з десятьма ключовими компетентностями, що покладені в основу формування випускника української школи.
   Формувати здатність учнів критично оцінювати події та факти життя суспільства може лише вчитель, у якого сформовано критичне мислення, що супроводжує його постійно в процесі педагогічної діяльності, та який володіє відповідними методами. 
На відкритому занятті з педагогіки на тему «Методи розвитку критичного мислення» студенти створювали спільну хмару слів у реальному часі, за допомогою якої візуалізували основні положення критичного мислення. Виконуючи практичні завдання, здобувачі освіти детально опрацювали методи «Кубування», «Ромашка Блума», «Шість капелюхів», «Сенкан», «Фішбоун», «Кола Вена». Вони не тільки розкривали їх сутність, а й демонстрували практичне застосування цих методів на прикладі фрагментів уроків початкового навчання.
   Тож ситуацій, коли без навичок критичного мислення ніяк не обійтися, безліч, тому критичне мислення – це вимога сьогодення. Воно є життєво необхідним як для дорослих, так і для дітей, а його розвиток став одним зі стратегічних завдань НУШ.

 


 
Голова ЦК педагогіки, психології, предметів спеціалізації Наталія ПІЩІКОВА